Beskrivelse
Bestående af: 6 Mikroskopdias i plastæske, 3 OHP
Farvetransparenter, 6 Skitse-og arbejdsark, Brochure
med forklarende tekst, Special papkasse
1. Trypanosoma, blod Flagellaten forårsager sove
sygdom, blodudstrygning – 2. Plasmodium falciparum,
forårsager malaria Tropica, human blod smøre -. 3
Taenia, bændelorm, proglottids i forskellige stadier tværsnit
– 4. Ascaris lumbricoides, rundorm af mennesker, voksne
kvindelig tværsnit i regionen gonader. – 5. Trichinella spiralis,
tværsnit af inficeret muskel med larver – 6. Fasciola hepatica,
oksekød lever lykketræf, tværsnit af kroppen
Lærerpakkerne omfatter alle nødvendige medier for klasseværelset:
1. Sæt med udvalgte klargjorte objektglas i plastæske. Tilberedte Mikroskopdias er lavet i vores
laboratorier under ubøjelig prioritering videnskabelig kontrol. De er resultatet af lang tids erfaring kombineret med de mest
moderne teknikker.
2. Sæt med overhead-transparenter, stor størrelse i fuld farve. Overhead transparenterne viser straks på
skærmen, detaljerne i prøven der kræves til demonstration ved den mest hensigtsmæssige forstørrelse. Eleven
efterfølgende oplever det efterfølgende lettere at finde de relevante dele af det mikroskopiske dias under mikroskop. Det
transparenter udskrives ved en speciel proces og Excel på grund af deres høje projektion kvalitet.
3. Sæt med skitse-og arbejdsark med tegninger til alle dias. Skitse-og arbejdsarkene tjener til lettere at
finde vej gennem de præparerede objektglas og finde de vigtige detaljer til lektionen. De starter
læreprocesser og forståelse ved at sammenligne objektglas med de skematiske tegninger, og derved
at identificere og afmærke detaljerne relevante i lektionen. De gør det muligt at komplettere eller farvelægge tegningerne efter
egne observationer, og til sidst kan arkene bruges til prøver. Læreren kan tage fotokopier af arkene til
antallet af elever.
4. Tekstbog med detaljeret beskrivelse af alle de dias, tegninger og transparenter. Tekstbøgerne har til formål at
hjælpe dig med at gøre mere effektiv brug af vores undervisningsmateriale både i klasseværelset og under individuel studie.
De giver en beskrivelse af de morfologiske involverede strukturer, hvilket gør det betydeligt nemmere at søge og
finde de relevante steder i mikroskopobjektglas. De har også give oplysninger om systematisk og
fysiologiske relationer og generelle biologiske principper samt stimulerende klasseværelse tolkning og
didaktisk brug af de foretagne observationer.
5. Særlig papkasse til opbevaring og pakning