Beskrivelse
Bestående af: 6 Mikroskopdias i plastæske, 3 OHP
Farvetransparenter, 6 Skitse-og arbejdsark, Brochure
med forklarende tekst, Special papkasse
1. Bakterier fra munden, overhældes med Gram positive
og negative stave-2. Typiske bakterier: tre præparater
på et dias, der kokker, bakterier og spirilli vist,
omhyggeligt bejdset – 3. Staphylococcus aureus, pus
organisme – 4. Bacillus subtilis, hø Bacillus, smøre
med baciller og sporer – 5. Escherichia coli, colon
bakterier – 6. Spirillum volutans, store arter fra
rådden vand
Lærerpakkerne omfatter alle nødvendige medier til klasseværelset:
1. Sæt med udvalgte klargjorte objektglas i plastæske. Tilberedte Mikroskopdias er lavet i vores
laboratorier under ubøjelig prioritering videnskabelig kontrol. De er resultatet af lang tids erfaring kombineret med den mest
up to date teknikker.
2. Sæt med overhead-transparenter, stor størrelse i fuld farve. Overhead transparenterne viser straks på
skærmen, detaljerne i prøven der kræves til demonstration ved den mest hensigtsmæssige forstørrelse. Den studerende
efterfølgende oplever det efterfølgende lettere at finde de relevante dele af det mikroskopiske dias under mikroskop.
Transparanterne er trykt med en speciel proces og udmærker sig ved deres høje projektionskvalitet.
3. Sæt med skitse-og arbejdsark med tegninger til alle dias. De Sketch-and Work Sheets tjener til at lette
finde vej gennem de præparerede objektglas og finde de vigtige detaljer til lektionen. De starter
læreprocesser og forståelse ved at sammenligne objektglas med de skematiske tegninger, og derved
at identificere og afmærke detaljerne relevante i lektionen. De gør det muligt at komplettere eller farvelægge tegningerne efter
egne observationer, og til sidst kan arkene bruges til prøver. Læreren kan tage fotokopier af arkene til
antallet af elever.
4. Tekstbog med detaljeret beskrivelse af alle de dias, tegninger og transparenter. Lærebøgerne er beregnet til at
hjælpe dig med at gøre mere effektiv brug af vores undervisningsmateriale både i klasseværelset og under individuel studie.
De giver en beskrivelse af de morfologiske involverede strukturer, hvilket gør det betydeligt nemmere at søge og
finde de relevante steder i mikroskopobjektglas. De har også give oplysninger om systematisk og
fysiologiske relationer og generelle biologiske principper samt stimulerende klasseværelse tolkning og
didaktisk brug af de foretagne observationer.
5. Særlig papkasse til opbevaring og pakning