Beskrivelse
 Bestående af: 6 Mikroskopdias i plastæske, 3 OHP 
 Farvetransparenter, 6 Skitse-og arbejdsark, Brochure 
 med forklarende tekst, Special papkasse 
 1. Bakterier fra munden, overhældes med Gram positive 
 og negative stave-2. Typiske bakterier: tre præparater 
 på et dias, der kokker, bakterier og spirilli vist, 
 omhyggeligt bejdset – 3. Staphylococcus aureus, pus 
 organisme – 4. Bacillus subtilis, hø Bacillus, smøre 
 med baciller og sporer – 5. Escherichia coli, colon 
 bakterier – 6. Spirillum volutans, store arter fra 
 rådden vand 
 Lærerpakkerne omfatter alle nødvendige medier til klasseværelset: 
 1. Sæt med udvalgte klargjorte objektglas i plastæske. Tilberedte Mikroskopdias er lavet i vores 
 laboratorier under ubøjelig prioritering videnskabelig kontrol. De er resultatet af lang tids erfaring kombineret med den mest 
 up to date teknikker. 
 2. Sæt med overhead-transparenter, stor størrelse i fuld farve. Overhead transparenterne viser straks på 
 skærmen, detaljerne i prøven der kræves til demonstration ved den mest hensigtsmæssige forstørrelse. Den studerende 
 efterfølgende oplever det efterfølgende lettere at finde de relevante dele af det mikroskopiske dias under mikroskop. 
 Transparanterne er trykt med en speciel proces og udmærker sig ved deres høje projektionskvalitet. 
 3. Sæt med skitse-og arbejdsark med tegninger til alle dias. De Sketch-and Work Sheets tjener til at lette 
 finde vej gennem de præparerede objektglas og finde de vigtige detaljer til lektionen. De starter 
 læreprocesser og forståelse ved at sammenligne objektglas med de skematiske tegninger, og derved 
 at identificere og afmærke detaljerne relevante i lektionen. De gør det muligt at komplettere eller farvelægge tegningerne efter 
 egne observationer, og til sidst kan arkene bruges til prøver. Læreren kan tage fotokopier af arkene til 
 antallet af elever. 
 4. Tekstbog med detaljeret beskrivelse af alle de dias, tegninger og transparenter. Lærebøgerne er beregnet til at 
 hjælpe dig med at gøre mere effektiv brug af vores undervisningsmateriale både i klasseværelset og under individuel studie. 
 De giver en beskrivelse af de morfologiske involverede strukturer, hvilket gør det betydeligt nemmere at søge og 
 finde de relevante steder i mikroskopobjektglas. De har også give oplysninger om systematisk og 
 fysiologiske relationer og generelle biologiske principper samt stimulerende klasseværelse tolkning og 
 didaktisk brug af de foretagne observationer. 
 5. Særlig papkasse til opbevaring og pakning 





